berenavontuur.reismee.nl

Vliegen en meer

Eindelijk was 't zo ver. Gisteren om half 10 's ochtends hadden we de koffers ingecheckt en waren we klaar om te gaan. Na een vertraging van een uur omdat het vliegtuig gewisseld was konden we boarden en vertrokken we. Na 9 uur opgevouwen gezeten te hebben en 5 afleveringen van 'Wie is de mol' later zettede piloot de landing in waar we plaatselijke tijd om 14:15 weer voeten aan de grond konden zetten.

Nog geen half uur later stonden we bij Avis om de auto op te halen. Tot mijn grote vreugde kreeg ik een Chevy impala met maar 670 km op de teller mee.Ze hebben hier duidelijk vertrouwen in mijn rijkunsten
Laughing
.Nog nooit heb ik in zo'n nieuwe auto gereden.

Als eerste naar een grote shoppingmall gereden waar we nog wat schoenen wilden kopen maar dat feest ging niet door aangezien het zo druk was dat we na een half uur rondrijden nog geen parkeerplaats hadden gevonden. Aangezien we inmiddels aardig moe waren (NL tijd was ongeveer 2 uur 's nachts) zijn we maar naar ons hotel gereden. Wel hebben we nog even een stop gemaakt bij de Safeway (plaatselijke AH) om nog iets eetbaars te scoren.

Hierna vroeg ons mandje opgezocht vanwaar ik dit nu typ. Het is nu de volgende ochtend (voor sommige mensen nog nacht) half 5 en we gaan zometeen kijken of we onze eerste wildlife kunnen spotten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!