berenavontuur.reismee.nl

pacific rim national parc

om 8 uur vanmorgen aan boord gestapt van een berenboot om op berenjacht te gaan. Met het fototoestel wel te verstaan.

Direct buiten de haven hadden we al prijs. Mamma beer met ukkie waren aan de waterkant rotsjes aan het omkeren om te kijken of er krabbetjes of mosselen onder zitten.

Hierna nog een andere beer op t strand gezien en een bald eagle en een zeemeeuw die mot met elkaar hadden.

Ook de zeehonden, bald eagles en zeeleeuwen zijn weer van de partij.

Na ruim 3 uur komen we verkleumd terug in de haven en gaan we eerst opwarmen in onze kamer met soep en thee en brood.

'sMiddags rijden we naar de schoonertrail. Dit is een trail over vlonders door het regenwoud en eindigt op het strand. Het regenwoud blijft prachtig!!

Nadat we uitgewaaid zijn aan het strand

rijden we terug richting ons hotel waar ik Menno bij de pacific rim trail eruit gooi.

Menno gaat 2 uur naar ons hotel lopen over een wandelpad langs de kust en ik ga nog ff shoppen en lekker relaxen in de zon.

's Avonds rijden we nog ff terug naar t strand om te kijken of er nu wel een mooie zonsondergang is maar helaas is er teveel bewolking op komen zetten. Alsnog genieten we van de mooie uitzichten.