berenavontuur.reismee.nl

terugvlucht en weer thuis

Vanmorgen uitgeslapen voor ons doen, uitgecheckt en bij Denny's gaan ontbijten. Voor de verandering ook wel eens leuk ipv een paar boterhammen pindakaas op de hotelkamer.,

We moeten nog even langs de whalewatch tent van gisteren aangezien Menno zijn telefoon in 't overlevingspak had laten zitten. Helemaal blij dat ie z'n foon voor heeft rijden we tegen 1300 uur de luchthaven binnen, leveren onze Mpala in (gelukkig zien ze dit niet en wordt de auto goedgekeurd) en dumpen de koffers bij KLM.

Dan begint 't wachten. Eerst nog 3 uur doorbrengen op de luchthaven, dan ruim 9 uur hangen in 't vliegtuig.

We hebben wel mazzel want we hebben 't hele rijtje van 3 stoelen voor ons tweetjes. Lekker iets meer beweegruimte dus.

We vliegen meerdere tijdszones over maar gek genoeg blijft het de hele vlucht daglicht. Dit komt omdat we zo noordelijk vliegen. Het is wel raar om mee te maken. Je vertrekt in Vancouver om 1600 uur en land in Nederland de volgende ochtend om 1010 uur en geen seconde donker terwijl je wel je hele nacht kwijtbent.

Ik heb helaas de hele vlucht hoofdpijn gehad en wil thuis nog maar 1 ding. (na het eten van een vers bruin broodje kaas dan) en dat is slapen. We zetten de wekker op 1700 uur en gaan daarna de katten ophalen.